יום ראשון, 24 בינואר 2010

חורף:
קר
מסורבל


ובכל זאת אי אפשר בלי להוציא קצת מרץ בחוץ!


הזמן שמבלים בלהתארגן ליציאה משתווה לזמן שמבלים בחוץ עד שהאף נושר מהפרצוף....









Posted by Picasa

תגובה 1:

  1. סחטין על הבלוג! איזו הפתעה זו הייתה לגלות את ההודעה שלך באחד הבלוגים שאני מנויה עליהם...:)
    בכל מקרה, ראיתי ששאלת לגבי MOntessoriToy. באחד הפורומים שאני פעילה דיברו רבות עליהם. אני מכירה מישהי שהזמינה המון ציוד מהם - לפי מה שהיא אמרה, האיכות לא רעה. אני ניסיתי להיות איתם בקשר, והם ממש סירבו להגיד לי כמה עולה המשלוח של ארבעה פריטים לארץ (צילינדרים היו אחד מהם). אני לא מוצאת את הצעת המחיר שהם שלחו לי. בסופו של דבר, התברר כי המשלוח עולה פשוט המון, אלא אם את מזמינה המון פריטים, זה פשוט לא משתלם. הצילינדרים הכי זולים שאני מצאתי בארצות הברית עולים בסביבות 90 דולר ללא משלוח. אופציה אחרת היא לפרסם הודעה בלוח מונטסורי יד שניה. אם תרצי, אתן לך כתובת. אני מקווה שזה בסדר שעניתי לך על השאלה ששאלת מישהו אחר:)
    ואני עדיין זוכרת את השאלה שלך לגבי אופן פעילות עם שני ילדים. היה לי חודש עמוס מאוד, אבל אני מקווה שבקרוב אוכל לענות לך עליה. סליחה על העיכוב.
    ודרך אגב, אתם משפחה יפהפיה!

    השבמחק