יום ראשון, 26 בספטמבר 2010

מה את עושה איתם כל היום?!?!?!

עידן ויובל לא הולכים לגן ובינתיים לא מתוכנן שילכו בזמן הקרוב. יש לזה כל מני סיבות, חלקן תלויות בנו וחלקן פשוט קשורות למציאות בה אנחנו נמצאים כרגע. 
הרבה פעמים שואלים אותי "אבל מה את עושה איתם כל היום?!?!?!"  
נראה לי שהורים שלא רגילים להיות עם ילדיהם בבית לא מבינים כיצד אפשר לבלות את כל היום עם הילדים. איך לא משעמם? איך לא נמאס? ומה כבר אפשר לעשות איתם כל כך הרבה שעות...
החלטתי לנסות לצלם יותר במהלך היום מה אנחנו עושים ולהעלות כאן. גם כדי שמי שזה מעניין אותו יוכל לראות איך אנחנו מבלים את ימינו, וגם ואף בעיקר בשבילנו.
אני מניחה שזה יהיה בעיקר תמונות, כי אני מרגישה הרבה יותר נח עם צילום מאשר עם הכתיבה אבל אולי גם בזה אשתפר (:

2 תגובות:

  1. אז זה מה שהייתי צריכה לשאול אותך כדי שתכתבי יותר...?
    חה! נכון שזו אחת השאלות הכי קשות בעולם? אני גם תמיד מסתבכת בלענות עליה. זה כמו לשאול... אז איך את חיה?

    השבמחק
  2. האמת... שהכתיבה לא באה לי בקלות בכלל. אני לא מרגישה נח איתה. בהשוואה לכתיבה שלך אני כמו ילד בכיתה א, לא שאני משווה, אבל בכל זאת, זאת ההרגשה.

    אכן שאלה לא קלה. כי מה אנחנו עושים? אנחנו פשוט חיים, ביחד. וזה כייף לנו. וזה טבעי לנו, לא מכירים שום דרך אחרת. קשה לי לדמיין מה הייתי עושה אם לא הייתי יכולה לבלות איתם כל היום (איך אפשר להיות עם הילדים רק כמה שעות מעטות ביום? נראה לי קשה ביותר! הרבה יותר מאשר להיות איתם כל היום)

    השבמחק