יום שני, 14 בפברואר 2011

אותה הגברת בשינוי אדרת

כשהיינו בארץ ראיתי  סרט שבאמת לא שווה אפילו להזכיר את שמו, הוא היה ממש ממש גרוע. הסרט סיפר על בחורה  שחוזרת לבית הוריה כדי לסדר לעצמה קצת את החיים ומוצאת רשימה שכתבה כשהיתה צעירה יותר ובה מספר דברים שהיא רוצה להספיק לעשות לפני גיל 30. מייד החלטתי שגם אני רושמת רשימה שכזאת אבל הצלחתי לחשוב על דבר אחד בלבד לרשום בה, שאני רוצה לעשות לפני גיל 30 (בכל זאת... הייתי צריכה להיות ריאלית כי לא היה לי הרבה זמן... יש כבר רשימה בהתהוות לגיל 40 ) , וזה תספורת קצוצה.  
וכך חלפו להם הימים, סיפרתי על התכניות שלי ללא מעט אנשים (כדי לעזור לעצמי לא להתחרט ברגע האחרון) והנה הגיע לו היום הגדול. 
אני מאושרת מהתוצאה. אף פעם לא הייתה לי תספורת קצרה (לפחות לא מאז שאני ממש קטנה...) וההרגשה נהדרת. 
ממליצה בחום לכל מתלבטת (:
ולסיום כמה תמונות תוצרת עצמית.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה