יום חמישי, 7 באפריל 2011

משחקים אהובים- קוביות מעץ

קוביות עץ איכותיות זה משחק שרציתי לרכוש די הרבה זמן. המחיר שלהן גרם לי לחכות ולחכות עד שתגיע ההזדמנות המתאימה. יום אחד בחיפושיי בקריגסליסט (אתר יד שנייה) מצאתי בדיוק מה שרציתי, ובמחיר מתאים. יונתן, שהיה באותו יום במנהטן בשל עבודה, עשה דיטור קטן (או שלא?) ועבר באחד מפרברי מנהטן בדרכו הביתה כדי לאסוף את הקוביות.  
לא זוכרת בדיוק מה היתה תגובתי כשראיתי אותן, בכל זאת זה היה לפני כשנתיים, אבל אני בטוחה שזה היה בסגנון השמחה של ילד שקיבל משהו שהוא ממש רצה כבר הרבה מאוד זמן. נכון, זה אמנם קוביות, אבל פינטזתי לי על כל האפשרויות הבלתי נגמרות שאפשר לעשות איתן וכמה נהנה מהן במשך שנים רבות.
ואכן, אחרי אינסוף שעות משחק, אני יכולה לאמר שהיתה זאת אחת מהרכישות הטובות שעשינו עבור חווית המשחק בביתנו.  כמעט ולא עובר יום מבלי שיהיה בהן שימוש.

יום אחד הן הופכות למסלול למכוניות




יום אחר לתחנת רכבת



יום אחד לארמון


ועוד פעם למסלול מכוניות....


והנה עוד כמה תמונות מלפני די הרבה זמן. תוך כדי בניית המבנה הזה עידן פתאום שם לב לקיום הסמטרייה.





מאז אותה קנייה חיפשתי להרחיב את אוסף הקוביות שלנו ללא הצלחה בכלל. נראה שזה משהו שלא הרבה אנשים קונים ואם כבר קונים, לא ממהרים להפטר ממנו. ובכל זאת לפני כמה שבועות, במכירת יד שנייה עונתית, עמדה לה בצד קופסת פלסטיק לא קטנה, עם קוביות נוספות, שכמובן מייד הצטרפו אל הקוביות שלנו. 
אין לי ספק שזאת רק ההתחלה, וככל שעידן ויובל יגדלו, כך תשתכלל יכולת הבנייה שלהם ונזכה לעוד שעות אין ספור של הנאה מהקוביות האהובות. 

4 תגובות:

  1. איזה קוביות מגניבות!!! אוך מכירות יד שנייה אלה... מה נעשה אנחנו בלעדיהן??? והלוואי והייתי מוצאת סט כזה של קוביות אי פעם...

    השבמחק
  2. וכמה כיף להיזכר בשטיח שכבר איננו (:

    השבמחק
  3. אין על המכירות האלו. אנחנו כמעט ולא קונים שום דבר עבור הילדים בזכותן.
    פעם, לפני שקניתי את הקוביות, חשבתי ללכת לנגר ולבקש ממנו לחתוך לי את קוביות העץ ושאני אעשה את הגימור בבית. זה בטוח הרבה הרבה יותר זול מאשר לקנות חדש.
    הנה קישור שמדריך איך להכין אותן:

    http://entertainment.howstuffworks.com/how-to-make-toys5.htm

    השבמחק