יום ראשון, 31 ביולי 2011

גלידה מעולה

אחת מההנאות הרבות מביקורו של גלעד היא העובדה שהוא אוכל תזונה טבעונית בימים אלו, ואני נהנית להצטרף אליו ולהתאים את (רוב) התזונה שלי אליו.
תזונה טבעונית ואף טבעונאית היא לדעתי התזונה הנכונה לגוף בריא. אני לא שואפת להיות 100% טבעונית, לפחות לא בזמן הקרוב  אבל אני כן מנסה לאכול כך רוב הזמן ואני מקווה שיונתן יצטרף אלי יום אחד.  כמובן שזה צריך להגיע ממנו אז אני אמשיך לחכות בסבלנות (עם קצת נדנודים קטנים מדי פעם ). ומכיוון שכייף לאכול בשניים, אני מאוד שמחה שיש עכשיו עוד מישהו בבית שנהנה מהאוכל שאני אוהבת לאכול.
אולי מתישהו ארחיב על נושא התזונה שלנו... ובינתיים....
ערב אחד יונתן שחק כדורסל וגלעד ואני רצינו משהו לאכול בערב, בזמן שצפינו בסרט. החלטנו להכין גלידה!
גלידה שכל אחד יהנה ממנה, בלי קשר להרגלי האכילה.
מתכון פשוט ביותר, בעצם זה לא ממש מתכון, אלא יותר הנחיה כללית.
קשה להאמין כשאוכלים את המנה הסופית שהמרכיב היחידי בגלידה הוא פירות.
אז איך מכינים?
שמים במעבד מזון כמה בננות קפואות. מוסיפים עוד פירות לפי הטעם שרוצים. אנחנו הוספנו תותים קפואים. מפעילים את המכשיר לכמה דקות, עד שנוצרת גלידה רכה.
מעבירים לקערה.
אנחנו פזרנו מעל שקדים טחונים וקצת גרעיני קקאו קטנים.
אי אפשר לתאר עד כמה זה טעים.
צריך לנסות לבד.
שיא הפשטות, שיא הבריאות.





ההשראה למתכון לקוחה מכאן:
http://www.choosingraw.com/this-post-will-change-your-life/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה