יום ראשון, 7 באפריל 2013

למאיה: מודעות פיפי וקקי

בתקופה האחרונה את מודעת יותר ויותר לפיפי וקקי. את מספרת לנו כשיש לך פיפי אך לרוב זה לאחר יציאתו. כשאת אומרת שיש לך קקי אני מושיבה אותך על הישבנו ולפעמים יוצא בשירותים ולפעמים לא. לפעמים גם יוצא לך פיפי כשאנחנו מחכים לקקי ואת אומרת פיפיפיפיפיפייפי עם חיוך מרוח על הפנים. בינתיים את עדיין עם חיתול רוב הזמן אך עם בוא האביב התכנון שתהיי בלי חיתול כשאנחנו בסביבה מתאימה ונראה מה יקרה... התחלת תהליך גמילה בגיל כזה חדשה לי ואני עושה מה שמרגיש לי נכון. אני לא יודעת אם זה קשור להיותך בת (שמעתי שבנות נגמלות מוקדם יותר בדרך כלל) או לעובדה שאת מחותלת בחיתולי בד... בכל מקרה נזרום אם מה שמתאים לך.
וכנראה שלא משנה באיזה גיל.... את מצטרפת לאחייך שלא מסוגלים לשבת על האסלה מבלי להחזיק ספר ביד וכך את מבלה בכייף 5, 10, 15 דקות על האסלה עד שלא בא לך יותר או עד שמי שיושב לידך משכנע אותך שהגיע הזמן לסיים את הישיבה לעכשיו.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה