יום רביעי, 22 ביוני 2011

לעידן: אני נסיכה, אני נסיך, אני בדיוק מי שאני.

במשך תקופה ארוכה התחפושת האהובה על עידן היתה השמלה הצהובה של בל.


הוא היה מתעורר בבוקר ומבקש לשים את השמלה על בגדיו. לאחר מכן הזכיר ליובל לשים את התחפושת של אחות של בל ואז או שהיו נכנסים לתוך סיפור מדומיין או שהיו מבקשים ממני שאספר להם משהו ומציגים את זה תוך כדי.


את שמלת התחפושת הוא קיבל מנעה בשמחה גדולה ביותר, וכך כל פעם שהיא בקרה, עידן בתפקיד בל עם השמלה הצהובה, נעה בשמלה נסיכותית אחרת, שוקעים בתוך הצגה נסיכותית (או בת ימית) נוספת. 



מעולם לא אמרנו לו שהוא לא אמור להתחפש לנסיכה, שעדיף שיתחפש בתחפושת זכרית או כל דבר אחר שקשור למגדר, וכך הרגיש בנח כאשר היה מחופש לנסיכה, או לבת הים הקטנה או כל דמות נשית אחרת, גם כשהיה לבד בבית וגם כשהיה מוקף בחברים. 


אחרי תקופה די ארוכה של נסיכות, חשבתי שאולי אחת הסיבות שהוא לא מתחפש למשהו אחר היא פשוט כי אין משהו שמושך אותו, ומרשים אותו, כמו השמלה הנוצצת והמגונדרת. חפשתי תחפושות של נסיכים ואבירים אבל לא מצאתי שום דבר. שתפתי את אמא שלי בחיפוש אחר תחפושת מתאימה ובדיוק בזמן היא מצאה שתי תחפושות נסיך זהות במכירת חסול של פורים, ושלחה לנו בדואר.

כשעידן ויובל פתחו את החבילה וראו מה יש בתוכה, הם ממש שמחו. הם היו מוקסמים מהבדים, מהצבעים, מהכובע עם הנוצה וכמובן מהגלימה המלכותית. אפשר לאמר שהתחפושת היתה  100% הצלחה. שניהם נהנים מהתחפושת עד היום, כמה חודשים אחרי שהגיעה אלינו ובאופן מפתיע היא עדיין נראית לא רע בכלל, למרות הבדים העדינים והצבע הלבן. 


  


 

השמלה הצהובה, וגם כמה אחרות,  עדיין נמצאות עם כל התחפושות, מחכות לכל אחד או אחת שרוצה להתחפש איתן. ברור לי שזה מוזר לחלק ממבקרי ביתנו לראות תחפושות שכאלו בבית עם שני בנים, ואני דווקא שמחה על כך שהן כאן, מאפשרות לבנים להכנס אל כל דמות שהם רוצים ולא רק אל מה שמוגדר חברתית כמתאים לבנים. 








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה